Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Αφιέρωμα στο Μιχάλη Ν. Κουτσουβέλη Μέρος ΙΙ

Τα μικρά αποσπασματικά μουσικά κομμάτια που ακολουθούν δεν αποτελούν αφιέρωμα προς τον αείμνηστο πατέρα μου Μιχάλη Νικ. Κουτσουβέλη αλλά μια υποχρέωση τιμής και σεβασμού στο πρόσωπο του σπουδαίου οικογενειάρχη,του βιρτουόζου μαντολινίστα καιεξαιρετικού μπάσου ιεροψάλτη πολλών εκκλησιών της προσεισμικής Ζακύνθου και του Αγίου Διονυσίου.Μάλιστα τα κομμάτια αυτά αποτελούνμεγαλύτερη σημασία διότι είναιμέρη από μοναδική ηχογράφηση του 1980 στην οποία έπαιξα εγώ κιθάρα μετον πατέρα μου μαντολίνο. Αυτή την κασέτα αργότερα την έκανα
ψηφιακό δίσκομε μουσικές συνθέσεις του πατέρα μου και παλιά ζακυνθινά τραγούδια τραγουδισμένα
με τη δική μου φωνή.Όλος ο δίσκος υπάρχει στο αρχείο μου διάρκειας μιας ώρας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου