Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Ο Θεός είπε....!

Αν δεν ένιωθες  ποτέ πόνο ,
Τότε πώς θα ήξερες ότι είμαι γιατρός;΄
Αν ποτέ δεν ένιωθες δυσκολία,
Πώς θα ήξερες ότι  είμαι Λυτρωτής;΄
Αν δεν περνούσες καμιά δοκιμασία,
Πώς θα μπορούσες ποτέ να πεις ότι την ξεπέρασες;΄
Αν ποτέ δεν ένιωσες λύπη,
Πώς θα ήξερες ότι είμαι παρηγορητής;΄
Αν ποτέ δεν έκανες λάθος,
Πώς θα ήξερες ότι συγχωρώ;΄
Αν τα ήξερες όλα,
Πώς θα ήξερες πώς εγώ απαντώ σε όλες σου τις ερωτήσεις ;΄
ΑΝ είχες μπλέξει ποτέ σε μπελάδες ,
Πώς θα ήξερες ότι θα έλθω να σε σώσω;΄
Αν ποτέ δε συνετρίβης,
Πώς θα ήξερες ότι μπορώ να σε κάνω πάλι ολόκληρο;΄
Αν δεν  είχες ποτέ κανένα πρόβλημα,
Πώς θα ήξερες ότι Εγώ μπορώ να τα λύσω;΄
Αν ποτέ δεν υπέφερες
Πώς θα ήξερες τί περασε ο Χριστός;΄
Αν δεν πέρναγες ποτέ σου μεσ'απ'τη φωτιά,
Τότε πώς θα γινόσουν καθαρός;΄
Αν σου έδινα τα πάντα, πώς θα τα εκτιμούσες;΄
Αν δεν σε  διόρθωνα ποτέ ,πώς θα ήξερες πως σ'αγαπάω;΄
Αν είχες τη δύναμη να κάνεις τα πάντα,
Τότε πώς θα μάθαινες να εξαρτάσαι από Μένα;΄
Αν η ζωή σου ήταν τέλεια,τότε σε τί θα με χρειαζόσουν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου