Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Προσευχή ενός γονιού.(Αφιερωμένο στα παιδιά μου)

Σου έδωσα ζωή,αλλά δεν μπορώ νατη ζήσω εγώ για σένα.
Μπορώ να σου μάθω πράγματα,
αλλά δεν μπορώ να σε κάνω  να μάθεις.

Μπορώ νασου δώσω μια κατεύθυνση,
αλλά δεν μπορώ να είμαι πάντα δίπλα σου να σε οδηγώ.

Μπορώ να σου επιτρέψω να έχεις ελευθερία
αλλά δεν μπορώ να είμαι υπόλογος  γι'αυτήν.

Μπορώ να σου μάθω το καλό απ'το κακό,
αλλά δεν μπορώ πάντοτε νάποφασίζω για σένα.



Μπορώ να σου αγοράσω όμορφα ρούχα,
αλλά δεν μπορώ να σε κάνω αξιαγάπητο εσωτερικά.

Μπορώ να σου προσφέρω τις συμβουλές μου
αλλά δεν μπορώ να τις δεχτώ για σένα.

Μπορώ να σε μάθω να μοιράζεσαι τα πράγματα,
αλλά δεν μπορώ να σε κάνω να μην είσαι εγωιστής.

Μπορώ να σου μάθω σεβασμό ,
αλλά δεν μπορώ να σε εξαναγκάσω να αποδώσεις τιμή.

Μπορώ να σου δώσω συμβουλές για το ποτό,
αλλά δεν μπορώ να πω "όχι" για σένα.

Μπορώ να σε προειδοποιήσω για τα ναρκωτικά,
αλλά δεν μπορώ να σε εμποδίσω να τα χρησιμοποιήσεις.

Μπορώ να σου μάθω να θέτεις στόχους,
αλλά δεν μπορώ να τους επιτύχω εγώ για σένα.

Μπορώ να σου πώ για την ευγένεια,
αλλά δεν μπορώ να σε αναγκάσω να είσαι ευγενικός.

Μπορώ να σε συμβουλεύσω για τους φίλους σου,
αλλά δεν μπορώ να τους διαλέξω εγώ για σένα.

Μπορώ να σε προειδοποιήσω για την αμαρτία,
αλλά δεν μπορώ να φτιάξω εγώ τον δικό σου κώδικα ηθικής.

Μπορώ να σε αγαπώ  σαν παιδί,
αλλά δεν μπορώ να σε βάλλω στην οικογένεια του Θεού.

Μπορώ να σε πάρω στονοίκο της λατρείας,

αλλά δεν μπορώ να σε κάνω να πιστέψεις.

Μπορώ να σου πω πώς να ζήσεις,
αλλά δεν μπορώ να σου δώσω αιώνια ζωή.

ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ,
Η μητέρα σου και ο πατέρας σου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου